Znaki firmowe. Symbole

0
2179
Znaki firmowe. Symbole

Każda marka, zaczynając swoją działalność, stoi przed wyzwaniem określenia swoich celów i znaków rozpoznawczych, z którymi będą utożsamiali ją przyszli klienci. Nie jest to łatwe zadanie z uwagi na obecnie istniejące i stale pojawiające się miliony marek. Wymyślenie oryginalnego, niepowtarzalnego symbolu firmy czy projektu ulotki staje się sporą trudnością. Jeśli Twoja kreatywność osiągnęła swoje granice lub nie chcesz ryzykować powielenia czyjegoś znaku, powinieneś zainwestować w projekt logo dla firmy. Co to jest logo i jakimi elementami powinno się charakteryzować, aby było uniwersalne i przyniosło Twojej firmie rozgłos?

Czym jest logo?

Logo jest pierwszym krokiem przy zetknięciu się potencjalnego klienta z Twoją marką. Jest jak miłość od pierwszego wejrzenia – po jego wyglądzie może zdecydować, czy zainteresuje się Twoją firmą. Projekt logo dla firmy ma zatem ogromne znaczenie, jest nośnikiem wartości, czyli symbolem. Zawiera w sobie informacje o firmie, identyfikuje ją, jest „metką ubrania”, niesie nawet ładunek emocjonalny czy pewną historię. Niekiedy nazwa marki nie jest tak znana, jak logo dla firmy. Geneza słowa „logo” sięga starożytnej Grecji, gdzie oznaczało ono „nazwa”. Istnieje różnica między „logo” a „logotyp”. Logotyp (logomark, znak towarowy) to wyłącznie nazwa, natomiast logo stanowi symbol graficzny i nazwę. Potocznie tych pojęć często używa się jednak wymiennie. Celem projektu logo dla firmy jest odróżnienie jej od konkurencyjnych marek w branży i stworzenie indywidualnego, oryginalnego pomysłu, który nada tożsamości firmie i będzie niosło jego idee. Dla przykładu, logo dla firmy Amazon zawiera strzałkę przypominającą uśmiech, która ma oznaczać „zapewnianie szczęścia klientom”. Większość z nas jest wzrokowcami, media skupiają się na aspektach wizualnych, więc projekt ulotki czy projekt logo dla firmy to kluczowa decyzja dla przyszłego funkcjonowania marki. Kto z nas, widząc reklamę McDonald’s, nie pomyślał o wybraniu się na jakąś przekąskę? Oto siła logo dla firmy.

Logo dla firmy – zaufaj specjalistom

Często bywa tak, że właściciel firmy ma mnóstwo pomysłów na biznes i prowadzenie go, ale jego kreatywność jest ograniczona w sferze graficznej. Projekt logo dla firmy to jednorazowa inwestycja, która będzie miała przełożenie na cały sukces marki i będzie jej towarzyszyć na każdym kroku. Warto zainwestować i wybrać fachową firmę, która wykona logo dla firmy z zaangażowaniem i pomysłowością. W robimylogo.pl zatrudniamy grafików z doświadczeniem, którzy dokonują dokładnej analizy, projektują profesjonalne logo i zapewniają ewentualne poprawki. Zapewniamy szybką realizację, stały kontakt podczas tworzenia i gwarancję zadowolenia. Klienci zgłaszający się do nas zamawiają logo dla firmy czy projekt ulotki z najróżniejszych branż: gabinety lekarskie, kosmetyczne, fizjoterapeutyczne, fotografia, weterynarze, sklepy dla dzieci, tatuaże i wiele innych. Zapewnij sobie skuteczny i estetyczny znak rozpoznawczy – zamów logo dla firmy na robimylogo.pl!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here