Własny biznes to dla wielu wymarzona praca. Żabka daje możliwość łatwego wejścia na rynek dzięki współpracy franczyzowej. Czy taka forma prowadzenia działalności jest opłacalna? Co zyskujemy w ramach współpracy? Zobaczmy!
Franczyza Żabka – jakie są koszty?
Zakładając biznes w ramach franczyzy, musimy liczyć się z poniesieniem początkowych kosztów. Choć będziemy odprowadzać comiesięczną składkę, dzięki której otrzymamy możliwość prowadzenia sklepu pod szyldem Żabki, wydatek ten nie jest szczególnie istotny. Większy problem stanowi zazwyczaj wkład własny. Tego typu opłata,, występuje praktycznie w każdej sieci franczyzowej. Może wynieść kilkadziesiąt, a nawet kilkaset tysięcy złotych. Franczyza Żabka jest pod tym względem dużo bardziej przystępna – obecnie opłata początkowa wynosi raptem 5000 złotych. Nie są to też pieniądze stanowiące zysk franczyzodawcy, ponieważ pokrywają one część kosztów urządzenia i zatowarowania lokalu, który będziemy prowadzić.
A co z dochodami? Franczyza Żabka daje jasną odpowiedź
Zwykle dochody czerpane z franczyzy są bardzo różne i uwarunkowane wieloma zmiennymi. Zależą od obrotów, a ten generują klienci, których czasem jest więcej, czasem mniej. Może to zależeć od umiejscowienia placówki, konkurencji na lokalnym rynku, a nawet sezonu. Jednak kiedy otwieramy swoją pierwszą Żabkę, sytuacja jest dużo bardziej komfortowa. Co daje takie zajęcie? Żabka postanowiła objąć swoich nowych partnerów ofertą, która gwarantuje im przez pierwszy rok działalności przychód minimalny na poziomie 17000 złotych netto miesięcznie, a także do 12000 na rozwój biznesu. To bardzo dobra wiadomość, ponieważ finansowa stabilizacja w ten sposób osiągnięta pozwala sprawniej prowadzić własny biznes.
Warunki finansowe to nie wszystko. Sprawdź, co jeszcze oferuje franczyza Żabka
Warunki finansowe są ważne, w końcu prowadzenie sklepu to przede wszystkim zaangażowanie przedsiębiorcy. Żabka daje jednak dużo więcej narzędzi do rozwoju niż tylko wspomniany dochód gwarantowany. O czym mowa? Na przykład o szkoleniach i dostępie do wewnętrznych procedur pozwalających sprawniej poprowadzić własny biznes. Dostajemy wiedzę, która jest bardzo cenna, a do tego – sprawdzona w praktyce. Warto też pamiętać o rozwoju technologicznym, a Żabka mocno rozwija aplikacje pozwalające sprawniej zarządzać jej placówkami.