Franczyza – Żabka ma nową ofertę dla ambitnych!

0
487
Franczyza – Żabka

Franczyza staje się coraz popularniejszą metodą prowadzenia biznesu. Dowiedz się, jak działa w praktyce oraz czy franczyza Żabka w 2020 rozbiła bank ze swoją ofertą dla nowych franczyzobiorców.

Franczyzodawca kontra franczyzobiorca – symbioza, niezwykłe korzyści

Można powiedzieć, że od wielu lat obserwujemy pewne znaczące zmiany w funkcjonowaniu wielu firm. Dochodzi do decentralizacji – to koniec charyzmatycznych liderów od wszystkiego, którzy wiedzą najlepiej co, jak, gdzie i po co. Dziś stawia się na jednostki – indywidualizm zyskuje nową wagę. Nie da się lepiej postawić na ludzi niż poprzez danie im władzy w ręce. Właśnie tak działa franczyza. Franczyzodawca, który przeważnie jest siecią globalną albo ogólnokrajową, tak jak np. Żabka, stawia na osoby z danego miejsca, które dobrze rozumieją lokalny rynek. Chodzi o to, żeby też były częścią społeczności. Tacy ludzie lepiej zdają sobie sprawę z jej potrzeb, przyciągają klientów swoją osobą, stanowią także dobre źródło informacji dla franczyzodawcy o tym, w jakim kierunku się rozwijać. Sieci, które są w stanie robić to dobrze, mają przed sobą świetlaną przyszłość. W Polsce jedną z najbardziej znanych sieci jest franczyza Żabka – sklepy z zielonym płazem znajdują się w wielu miastach – dużych, mniejszych – a aż 97% Polaków zna wesoły szyld.

W wypadku Żabki mamy do czynienia ze stabilnym wzrostem. Firma otwiera nowe placówki w wielu interesujących miejscach. Reguły nie ma – niewielkie górskie miasteczko, centrum deptaka w wojewódzkiej stolicy – Żabki są wszędzie. Dlatego franczyza ta może pozwolić sobie na szukanie osób o wysokich kwalifikacjach, które dysponują określonymi cechami. Jednak nie są to „twarde” umiejętności – nie musisz być ekonomistą, żeby prowadzić sklep. Musisz być za to dobrą liderką lub dobrym liderem. Musisz rozumieć lokalną ludność, wiedzieć, jak sprzedawać towary, a także jak radzić sobie z problemami zarządzania zespołem. Franczyza Żabka udzieli ci dostępu do kursów z tych zagadnień. Profil idealnego kandydata wygląda zupełnie inaczej, niż moglibyśmy oczekiwać. Ważne są osoby dynamiczne, energiczne, chcące się rozwijać, ambitne, które umieją myśleć w sposób przedsiębiorczy – to takie cechy się liczą. Nie są istotne ukończone studia czy kursy.

Franczyza Żabka 2019 – tylko rok, a duża ewolucja

Co roku firma przygotowuje inne oferty dla początkujących franczyzobiorców. Franczyza Żabka 2019 była dla wielu osób opłacalnym biznesem, jednak to w 2020 roku naprawdę zaczęło się dziać. Sieć oferuje startującym franczyzobiorcom 16 000 złotych netto miesięcznie. Wystarczy, że będą oni dbać o to, żeby ich lokal spełniał wymogi jakości firmy. Dlaczego sieć może sobie pozwolić na aż takie wydatki i inwestowanie w kandydatów? Franczyza Żabka niewątpliwie zyskała na otworzeniu się na nowe rynki – usług pocztowych i kawiarni. Żabka Cafe to najpopularniejszy lokal tego typu w Polsce. Dzięki temu, że osoby przychodzą tam odbierać paczki, często zostają także po to, by zrobić zakupy. Odpowiednie marże i możliwość świadczenia usług w dni niehandlowe – to z pewnością ma także znaczenie i odzwierciedlenie w sukcesie polskiej marki. Żabka inwestuje także w innowacje i stara się być najbardziej zaawansowanym graczem na polskim rynku. Potencjał drzemie także w modelu franczyzowym. Jest to sklep lokalny, a dobre zrozumienie potrzeb niewielkich społeczności to klucz do sukcesu sprzedażowego. Franczyza Żabka wydaje się więc ciekawą propozycją dla osób ambitnych, które chcą sprawdzić się w roli lidera.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here