Czy prowadzenie własnego convenient store w sieci franczyzowej ma sens?

0
276
Czy prowadzenie własnego convenient store w sieci franczyzowej ma sens

Duże zarobki, niski próg wejścia i niespotykane gdzie indziej możliwości – tak postrzegane są sieci franczyzowe w Polsce. Czy faktycznie jest tak kolorowo?

Sieć franczyzowa – rozwiązanie znane od lat, świetnie sprawdza się w wymiarze kraju lub globu

Prowadzenie placówki franczyzowej to doskonały sposób na sprawdzenie swoich sił w biznesie. Niski próg wejścia, wsparcie marki matki w obrębie łańcucha dostaw i wyposażania nas w odpowiednie umiejętności, a także szyld znanego dostawcy usług – to największe korzyści. Franczyzobiorca jest osobą, która rozwija lokalny biznes pod logo znanej firmy. Ma on pewną dozę swobody, jednak wciąż musi postępować zgodnie z wytycznymi swojego franczyzodawcy. Ma to zapewnić odpowiednią jakość usług i unifikację produktową. Każdy, kto odwiedza nasz sklep, musi wiedzieć, że znajdzie w nim swoje ulubione produkty. W przypadku sklepów typu convenient, czyli szalenie popularnym w Polsce marketom Żabka, franczyza skupia się na dostarczaniu nie tylko lokalnej, ale i napływowej ludności towarów, usług pocztowych i pokarmów oraz napojów w ramach Żabka Cafe. Będąc partnerem Żabki, zyskujemy dostęp do wielu benefitów, jednak mamy także kilka podstawowych obowiązków. Spełniając je, przyczyniamy się do rozwoju i generowania zysku własnego i firmy. Jest to układ win-win. Marketom Żabka trudno byłoby wyznaczyć jednego kierownika, który obsługiwałby sklepy na dużym obszarze. Dlatego franczyza Żabka to bardzo korzystny i prosty sposób na wejście we współpracę z przeróżnymi osobami.

Żabka franczyza – opinie 2020 – dlatego w tym roku to idealny sposób na biznes?

Franczyza w roku 2020 pod egidą marki Żabka to ciekawy pomysł. Możemy skorzystać z aktualnej promocji, w ramach której zyskujemy 16 000 złotych netto (miesięcznie) przez pierwszy rok działalności. To ogromna kwota – żeby ją uzyskać, musimy oczywiście spełnić wymogi co do jakości usług. Z odpowiednią dozą doświadczenia nie będzie to aż tak trudne, jak się wydaje. Franczyza Żabka to klucz do samorozwoju w dziedzinie zarządzania tego typu przedsięwzięciami. Starania, by na własną rękę zaistnieć w sektorze sprzedaży, byłyby trudne i zasobochłonne. W tym wypadku wystarczy wkład własny w kwocie 5000 złotych i otrzymujemy w pełni wyposażony sklep, gotowy do przyjęcia pierwszych klientów. W tym roku to szansa na rozwój, a tych zaczyna powoli ubywać. Kryzys, który w tym momencie dewastuje wiele sektorów, z pewnością odbije się na praktycznie każdej branży. Niezależnie od stopnia głębokości dramatu finansowego w Polsce ludność wciąż będzie potrzebowała artykułów pierwszej potrzeby i odpowiedniego ich dostawcy. Markety Żabka spełniają tę rolę, a w odróżnieniu od innych lokali, ze względu na status placówek pocztowych i kawiarni, mogą być otwarte również w niedziele. Klientów nie brakuje, a my możemy w prosty sposób skorzystać z gotowej infrastruktury marki.

Żabka franczyza – opinie 2020 – klienci cieszą się szeroką gamą artykułów i usług

Opinie o sieci marketów Żabka dostarczają wiedzy, że są one doskonałym dopełnieniem większych sklepów. Można w nich szybko zrobić zakupy, znaleźć unikatowe produkty i skorzystać z dodatkowych usług oraz zjeść coś na ciepło. To szeroka gama usług wpływa na tak pozytywny odbiór wśród klientów. Franczyza Żabka to prosta droga do skorzystania z renomy tej marki i budowaniu pod jej egidą własnego, prężnie działającego interesu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here