4 sposoby na dobre wizytówki

0
3444

Wydruk firmowych wizytówek to jedna z najważniejszych inwestycji, ponieważ jest to inwestycja w wizerunek. Wizytówki są nośnikiem pierwszego wrażenie i często to właśnie one decydują o tym, czy dany kontakt zostanie zachowany. Jak wybrać najlepsze wizytówki biznesowe – oto 4 pytania i odpowiedzi na najpopularniejsze pytania.

Wizytówki biznesowe – tradycja w nowoczesnym wydaniu

Mijają lata, dekady, wieki, a wizytówki nadal towarzyszą większości ważnych spotkań osobistych i biznesowych. Wizytówki to klasyki z wielowiekową tradycją – warto wykorzystać ich siłę do wspierania wizerunku swojej firmy. Wręczanie kart biznesowych jest częścią biznesowej etykiety, a ich forma i format mają istotne znaczenie dla przyszłych kontaktów. Oto 4 sposoby na wyjątkowe wizytówki.

1. Jaki format wizytówki wybrać?

Warto wybrać wizytówki, które będą nie tylko kreatywne, ale przede wszystkim – uniwersalne. W przypadku wizytówek firmowych, zdecydowanie nie warto eksperymentować z ich wymiarami. Najczęściej spotykane są karty biznesowe w formacie 90×50 mm lub 85×55 mm – warto trzymać się tych formatów, gdyż są one optymalne – mieszczą się w dłoni, kieszeni, portfelu lub etui na wizytówki. A kreatywność? Tę pozostawmy na inną okazję (i materiały reklamowe).

2. Na jakim podłożu drukować wizytówki?

Drukując wizytówki, wybierz jakość, a nie byle jakość! Wizytówki mają być przede wszystkim estetyczne, czytelne i poprawne – a kreatywność warto wpleść w tradycyjną formę. Na co zwrócić uwagę, drukując wizytówki? Przede wszystkim na jakość podłoża, jego grubość, a także na sposób wykończenia. Aby wizytówki na długo zachowały trwałość najlepiej wybrać wydruk na papierze kredowym mającym gramaturę co najmniej 350 g. Możesz też dodać kreatywnego twista, np. w postaci kolorowego środka wizytówki. Bardzo efektowne, a przy tym eleganckie są wizytówki trójwarstwowe z kolorowym środkiem, czyli wizytówki kaszerowane lub multiloft. Są trzykrotnie grubsze od typowych wizytówek, dając imponujący, a przy tym profesjonalny efekt. Innym pomysłem jest druk wizytówek na podłożu dekoracyjnym – tutaj możesz wybrać różne kolory, grubośći i faktury podłoża, tworząc niebanalne połączenia.

3. Czy warto uszlachetniać wizytówki?

Dobrym pomysłem jest też uszlachetnienie wizytówek – do klasycznych, prostych wzorów najlepiej będzie pasować folia błyszcząca, a do tych odważniejszych, kolorowych projektów – dopasuj elegancką folię matową. Wizytówka nie tylko powinna dobrze się prezentować wizualnie, ale być także przyjemna w dotyku. Jeśli chcesz, aby Twoja karta biznesowa miała ciekawą fakturę, przypominającą aksamitną skórkę od brzoskwini – pokryj ją folią soft touch. Uszlachetnienie wizytówek ma co najmniej 3 zalety – poprawia ich wygląd, sprawia, że są przyjemne w dotyku, a ponadto podnosi ich trwałość.

4. Czy opłaca się zamawiać wizytówki online?

Odpowiedź brzmi: oczywiście, że warto! Chociaż pod warunkiem, że wybierzesz dobrą e-drukarnię. Zalet druku wizytówek przez internet jest wiele – przede wszystkim możesz zamawiać w dowolnym miejscu i czasie (nawet w środku nocy). Dzięki temu zlecasz druk z domu, biura lub ze słonecznej plaży – bez potrzeby jechania czy dzwonienia gdziekolwiek. Warto jednak porównać oferty i ceny drukarni, uwzględniając także koszty dostawy (ta nie wszędzie jest darmowa). Ogromną zaletą drukowania wizytówek w sieci jest też możliwość otrzymania darmowego projektu – czyli korzystania z bezpłatnych szablonów, które można dowolnie modyfikować. To zdecydowanie opłacalne rozwiązanie, pozwalające zaoszczędzić wiele czasu i pieniędzy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here